Veelgestelde vragen

 

Wie is Eazzypark?

Het Eazzypark team bestaat uit betrouwbare, klantvriendelijke medewerkers en betrouwbare chauffeurs. We investeren continue in onze dienstverlening door goed naar de feedback van onze klanten te luisteren.

We investeren tevens in technologie om de veiligheid en dienstverlening te continue verbeteren en transparanter te maken. Zo slaan we alle rit-info op, maken we 3D foto-scans van uw auto en beveiligen we de parkeerterreinen met geavanceerde camera’s.

Niet voor niets worden we door onze klanten beoordeeld met een gemiddelde score van 9 van de 10 sterren.

 

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn op dezelfde tijden geopend als Eindhoven Airport. We zijn daarmee 7 dagen per week van ’s ochtends 4.30 tot middernacht bereikbaar.

 

Hoe kan ik een parkeerplaats reserveren?

In slechts 3 stappen boekt u een parkeerplek bij Eazzypark via ons reserveringsformulier. Wij mailen u direct een bevestiging van uw reservering met daarin alle aanvullende informatie.

 

Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?

U betaalt bij Eazzypark via een beveiligde verbinding met iDEAL, Mastercard, PayPal, Visa of Mister Cash.

 

Waar wordt mijn auto geparkeerd?

Eazzypark Shuttle service: U parkeert zelf uw auto op één van onze makkelijk te bereiken én goed beveiligde parkeerterreinen. U ontvangt van ons de exacte locatie en route.

Eazzypark Valet service: U geeft uw auto af schuin tegenover de terminal van de luchthaven. Onze chauffeur parkeert uw auto op één van onze 24/7 beveiligde parkings. Wij hebben verschillende beveiligde parkeerplaatsen rondom Eindhoven Airport in een straal van 12 km. Onze chauffeurs rijden dan ook maximaal 24 km met uw auto. Wij slaan alle rit-informatie automatisch en digitaal op, zodat u altijd terug kunt kijken.

 

Hoe lang kan ik mijn auto parkeren?

U kunt uw auto voor minimaal 1 dag tot maximaal 365 dagen per jaar via Eazzypark parkeren.

 

Hoe wordt mijn auto beveiligd?

Al onze parkeerterreinen zijn omheind, worden 24/7 bewaakt en zijn alleen toegankelijk met een persoonlijke QR-code. Wij slaan alle rit-informatie van onze chauffeurs automatisch en digitaal op, zodat u altijd inzage heeft in gereden kilometers.
Met de Valet service maken we een digitale 360-scan van uw auto: u rijdt door onze videostraat, waar uw auto van alle kanten gefotografeerd wordt. Zo kunnen we u laten zien dat u uw auto in dezelfde staat terugkrijgt als u hem achterliet en is eventuele schade aan te tonen.

Ondanks alle beveiligingsmaatregelen, staan wij niet garant voor geleden schade of diefstal.

 

Moet ik mijn reserveringsvoucher meenemen?

U neemt uw reserveringsvoucher altijd digitaal mee (printen in niet nodig). Daarin staat tevens uw persoonlijke QR-code voor toegang tot het Shuttle service parkeerterrein.

 

Kan ik voor meerdere auto’s tegelijk reserveren?

Dat kan zeker. U vult dan voor elke auto een nieuw reserveringsformulier in.

 

Ik weet mijn vluchttijden nog niet. Kan ik dan toch reserveren?

Geen probleem. Vul op het reserveringsformulier bij zowel de inlevertijd als de retourtijd ‘24:00’ in. Wij verwerken uw reservering en de betaling dan later. Let op: Geef uw vertrek- en aankomsttijd uiterlijk 4 dagen voor vertrek aan ons door.

 

Hoe weet ik of mijn reservering is verwerkt?

Nadat u de online reservering heeft afgerond, krijgt u automatisch een reserveringsbevestiging in beeld én via de mail. Heeft u geen mail ontvangen? Check ook even uw spam inbox. Wanneer de bevestigingsmail ook niet in uw spambox zit, laat het ons weten via info@eazzypark.nl. We mailen u een nieuwe reserveringsbevestiging.

 

Hoe kan het dat mijn reservering niet wordt geaccepteerd?

Krijgt u de melding ‘Helaas is de gewenste reserveringsperiode vol’, dan is het maximaal aantal parkeerplekken bereikt. Het is ook mogelijk dat uw reservering niet wordt geaccepteerd zonder dat daarbij een melding volgt. In beide gevallen adviseren wij u contact met ons op te nemen via info@eazzypark.nl.

 

Hoe wijzig ik mijn reservering?

Wij begrijpen dat uw reisplannen soms veranderen. U kunt zelf uw reservering wijzigen via de link in uw bevestigingsmail.

  • Tot uiterlijk 24 uur voor vertrek is het wijzigen van uw reservering gratis.
  • Bij een wijziging brengen we geen administratiekosten in rekening.
  • Wijzigt u later dan 24 uur voor vertrek of helemaal niet, dan retourneren wij geen reserveringskosten.

 

Wat gebeurt er als ik eerder of later terugkom?

Op basis van uw vluchtnummer zijn wij automatisch op de hoogte van eventuele vertragingen. U hoeft dus niet van tevoren te bellen, wij weten dat u er aankomt. Wanneer de datum van uw terugreis verandert of wanneer u langer dan 6 uur vertraging hebt, mail ons dan via info@eazzypark.nl met de nieuwe aankomst-informatie en wij passen het aan.

 

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Voor al uw vragen kunt u 7 dagen per week bij ons terecht via e-mail: info@eazzypark.nl